fredag 7 februari 2014

I'm back! ...maybe...I don't know.


Hallå. Jag har saknat bloggen lite faktiskt. Även kameran som legat på hyllan och latat sig sen i somras. Det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist. Jag har fått jobb, och fått världens bästa kollegor. Sheldon har flyttat hemifrån, och bor numera i Stockholm. Jag själv håller på att packa ihop min lägenhet, för i april blir jag och Erik sambos. Woopwoop. Så jävla vuxet, men ska bli hur roligt som helst!!

Just nu har jag varit hemma från jobbet halva veckan. Kramp i en otränad muskel sa idiot-läkarna. Visade sig vara någon disk i ryggen det gällde. Tack för att ni påpekar att jag är otränad. Tur att jag har världens bästa sjukgymnast som vet vad hon gör. Resten av skadorna har blivit tusen gånger bättre sen jag träffade henne.
Så nu när jag har varit hemma har jag haft sjukt tråkigt. Så tog fram kameran och lekte modell igen. Haha.

Hoppas jag ser er komma in här igen. Vet att bloggar börjar bli ute nu, men ni hittar mig på instagram också såklart!

Puwwss.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar