torsdag 20 februari 2014

Ett halvår och fortfarande vinter.



I helgen var det alla hjärtans dag, men det sket vi i och firade vår halvårsdag på lördagen istället. Jag blev bjuden på lunch på Paolos. Mysigaste stället! Känns som så lite tid. Det har ju typ varit vi två i tre år. Hur som helst. Sjukaste vårkänslorna i måndags, men nä såklart inte. Alltid ett bakslag med lika mycket snö till. Mamma är glad dock då hon saknat snön. Så har hon tur ligger snön kvar till imorgon. FÖR IMORGON KOMMER MAMMA HEM ETT TAG!!

Ledig idag. Känns jättekonstigt nu när vi är ute i drift på riktigt och inte går mån-fre. Känns som jag typ skolkar eller något från jobbet. Var iväg på mitt första träningspass förut också. Ska ju bli fit for fight till beach 2014... Eller? Nä. Nu börjar allvaret med träningen för whiplash och ryggsmärtor. Så jäkla skönt att ha någon nu som pushar och faktiskt tvingar mig att träna. Tack Erika. Bästa sjukgymnasten!

NU ska jag duscha, hålla käft och gå ut på stan. Ciao!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar