torsdag 10 oktober 2013

Förlåt, jag har annat för mig.


Allt blev så sjukt kaos tillslut. Jag slutade på mitt jobb i Stockholm. Eller ja, båda mina jobb. Jag flyttade runt där uppe som ett jävla as och kände mig tillslut inte hemma någonstans. Jag fick inte heller ha min fina Sheldon med mig. Så han fick flytta till Jönköping, medan jag hela tiden flydde till Erik i Örebro. Tillslut bestämde jag mig att faktiskt flytta till Örebro. Jag hittade en lägenhet, fick med mig älskade Sheldon och bor nu ÄNTLIGEN i älskade Örebro. Så jävla skönt. Inget jobb än dock, men det löser sig nog snart. Jag letar på för fullt. Butiksjobb hade vart sjukt roligt.

Just det, jag var ju på Rockstad: Falun aka Sabaton Open air (som det tydligen kallas nu för tiden.). Det kanske jag kan blogga om snart. Det var galet. Jag blev typ sjuk av alkoholen och kunde inte dricka på någon månad efter det. Bästa Victor följde äntligen med OCH bäst av allt - Jag fick min Erik under de dagarna. Så jävla glad. Bästa helgen någonsin.

Hade visst mycket att berätta. Kul att det ändå är folk som tittar in varje dag även fast jag inte skrivit något sen augusti. Ska försöka ändra mig nu när allt i mitt liv börjar falla på plats igen.

Ciao!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar